Subject: Transpordiameti tähelepanekud Rahula kogujatee äärse JJT ja TV projektile, Saku VV ja K-Projekti vastused
From: "Kalev Eensaar" <[email-masked]>
To: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
Cc: "Hendrik Kont | K-Projekt" <[email-masked]>, "Piia Raidalu" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 11:04:46 +0200

Tere Merike!

Kirjutasite 15.01.2025 EHRi menetlusele nr 467205 omad tähelepanekud.

Mõned tähelepanekud on aga sellised, mis vajavad EHR-i menetluse väliselt
diskuteerimist. Lisan siia kirja manusesse kokkuvõtte sinu
tähelepanekutest ja kahe värviga ka meie vastused.

Palun lugege ja andke tagasisidet.

Kaks põhilisemat ebaselgust on:

1.	Mahasõitude alla truupide projekteerimine. Oleme sellest TRAMile
ka koosolekutel rääkinud ja neile ka kirjutanud, et kui on vajalik
mahasõitudele truupe ehitada, siis on mõistlik need kohe kogujatee ehituse
käigus rajada, sest nii on see kõige mõistlikum ja soodsam. Sel viisil ei
peaks vald jalgtee ehituse käigus uuesti mahasõite ümber ehitama. Lõpuks
aga koosolekute pidamise järel otsustas TRAM, et neid truupe ei ole vaja
mahasõitude alla projekteerida (ka kergliiklustee projektiga), sest
eesvoolu seal niikuinii pole. TRAMi ja Reaalprojekti esindajad ütlesid, et
seal piisab immutamisest.
2.	Jalgtee äärsed 4 tänavavalgustusmasti ja maakaabel. See lahend sai
jällegi TRAMi esindajaga läbi räägitud, et see on nüüd see jalgtee
valgustuse lahend, mis teie ehitaja Kanama teest kuni bussipeatuseni
rajab. Lembit-Alo Kippariga jäi kokkulepe, et selleks teeb TRAM ka
vastavasisulise kokkuleppe.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Hendrik Kont | K-Projekt <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 17. jaanuar 2025 09:34
Adressaat: Kalev Eensaar <[email-masked]>
Koopia: Piia Raidalu <[email-masked]>
Teema: RE: Transpordiameti tähelepanekud Rahula kogujatee äärse JJT ja TV
projektile

Tere, edastan vastused.

Lugupidamisega

Hendrik Kont, Dipl HE
Teedeinsener, tase 7
projektijuht
mob: +372 5357 8352
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

From: Kalev Eensaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 4:11 PM
To: Hendrik Kont | K-Projekt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Piia Raidalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Transpordiameti tähelepanekud Rahula kogujatee äärse JJT ja TV
projektile

Tere

Täna 15.01.2025 laekus EHRi menetluse nr 467205 alla Transpordiameti
esindaja Merike Joonsaare tähelepanekud Rahula kogujatee äärse jalgtee ja
TV projekti osas.

Panin need tähelepanekud kirja manusesse kokku. Vastasin seejuures iga
punkti alla sinisega. Palun kirjuta ka enda vastused rohelisega, et saata
need Merikesele. Arutleks need teemad TRAM-iga EHR-i väliselt sirgeks.

Lugupidamisega

KALEV EENSAAR / teedeinsener

Tel: +372 5340 9995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saku Vallavalitsus

 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee

 <http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.